خرید خانه در ترکیه و گرفتن پاسپورت
نوشته شده توسط : مینا نجیبیان

نکات برجسته اجتماعی ، آداب و رسوم و موقعیت های توپوگرافیکی این کشور که در برخی از مناطق دارای جو سردتر و در برخی از مدیترانه های آرام است ، ترکیه را در کنار بنیاد و مزیت غنی و مزیت غنی خود ، یکی از جذاب ترین ها می کند.

 

خانه در ترکیه و انواع آن

 

وقتی همه این کارها انجام شد ، دریافت کمک هزینه خانه در ترکیه (پذیرش شناسنامه) به عنوان سه پروانه داده می شود که عبارتند از: کمک هزینه اقامت لحظه ای ، کمک هزینه زندگی طولانی مدت مسکن و اخذ تابعیت یا شهروندی ترکیه. به بیان ساده تر ، یک مجوز تنظیم زندگی لحظه ای کمک هزینه ای است که به اتباع دور افتاده اهدا می شود و هدف نهایی آن عبارتند از: صنعت مسافرتی (راحتی مسافر) ، مکاتبات تجاری ، دستورالعمل (به عنوان یک بدیهی) ، بازدید خانواده ، کار یا در این رویداد. که شما در ترکیه زمین دارید. آنها می توانند برای آن درخواست کنند و مشروعیت آن بین نیم سال تا 2 سال است و قابل گسترش است. کمک هزینه زندگی طولانی مدت یا پایدار ، اگر افراد خارج از کشور به مدت 8 سال به سالهای برگشت "کمک هزینه زندگی موقت زندگی" خود را گسترش داده باشند ، می توانند با اطمینان از حقوق اجتماعی ، برای "تنظیم زندگی بدون تغییر" اقدام کنند. در اخذ تابعیت یا تابعیت ، افراد خارجی که با خرید املاک ، عروسی یک ساکن ترکیه ، قرار دادن منابع در بانکهای ترکیه ، شروع یک تجارت و استفاده از هرگونه رویداد 50 نفر از اقامتگران ترکیه را انجام می دهند ، دقیقاً همانطور که دائماً برای مدت طولانی اقامت لحظه ای خود را شارژ می کنند (با توجه به این که آنها 4 سال و نیم از 5 سال در ترکیه گذشتند) ، می توانند برای تابعیت ترکیه اقدام کنند.

 

لازم به ذکر است که مجوزهای تفریحی ، خانوادگی ، مفید و سکونت برای بازماندگان از معامله انسانی از جمله مواردی است که در ماده 30 قانون شهروندان خارجی و حمایت های بین المللی ذکر شده است.

 

سکونت از طریق مجوز کار در ترکیه

 

انواع کار اجازه می دهد که بتوانید تحت مجوز کار در ترکیه بدست آورید ، و بر این اساس ، کمک هزینه تنظیم زندگی شامل موارد زیر می شود: کمک هزینه کار طولانی مدت ، کمک هزینه کار بی حد و کار رایگان ، که هر یک از آنها شرایط و ضوابط مشخصی دارند. هستند .

 

دستورالعمل های مرحله به مرحله برای اخذ ویزای ترکیه

 

همانطور که از دستورالعملهای دولت ترکیه در رابطه با اوراق مسافرتی ترکیه مشخص شده است ، به رغم داشتن شرایط برای توسعه و ظرفیت درک ، نامزدها نیز باید شرایط را همراهی کنند:

 

1) قبل از تاریخ مراجعه به مدت طولانی زندگی مستمر داشته باشید (در مدت اقامت شما یک فرد می تواند برای مدت نیم سال از ترکیه خارج شود).

 

2) خرید زمین در ترکیه ، ایجاد مشاغل ، گمانه زنی ها ، حرکت کار و تجارت به ترکیه ، کار در یک محیط کار با مجوز تأیید شده ، اتحادیه با یک مقیم ترکیه ، ویزیت خانوادگی ، کنسانتره در ترکیه ، داشتن یک بستگان (مادر ، پدر ، خواهر ، خواهر و برادر یا جوان) که اخیراً از ترکیه تابعیت دریافت کرده است.

 

3) داشتن رفتار مناسب با آگاهی مهم از انتظارات دیگران برای فعالیت های عمومی ، جلب اعتماد دیگران ، نداشتن رفتار افتضاح یا تقاضای علیرغم خصوصیات جامعه (نداشتن پایه افتضاح در ترکیه).

 

4) امکان برقراری ارتباط به زبان ترکی به حدی که بتوانند در فعالیتهای عمومی تنظیم شوند.

 

5) داشتن حقوق کافی برای کمک به خود و بخش های آنها در ترکیه.

 

6) عدم وجود پرونده در مخالفت با امنیت ملی و درخواست علنی.

 

7) عدم وجود بیماری های غیر قابل مقاومت و جدی.

 

در هر صورت ، با احیای قوانین مهاجرت و شرایط اخذ ویزا و شهروندی ترکیه ، شاید صریح ترین اقدام امروز خرید خانه ای به ارزش هر 250،000 دلار در مناطق شهری مانند ازمیر باشد. دولت ترکیه این امکان را برای اتباع خارج از کشور فراهم کرده است که مایل به گرفتن تابعیت ترکیه و سفرنامه برای خرید ملک ، قرار دادن منابع در صنعت و مبادله ، ایجاد یک تجارت باشند و این تنها نوک کوه یخ است. در این راستا ، آنها می توانند در ترکیه به عنوان یک مقیم ترکیه زندگی کنند و از حقوق شهروندی معادل آنها قدردانی کنند.





:: بازدید از این مطلب : 429
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: